Oplev fordelene ved AT VÆLGE en servicepakke

Alle installationer hostes gratis i skyen - Nedenfor er listet services, der er inkluderet, hvis du tilvælger vores Servicepakke

Remote Support til klokken 23

Når Access Points kan styres udefra betyder det, at der ofte ikke skal teknikker på besøg. Fejlfinding, tilretning, genstart og ændring af kodeord etc. kan ske udefra og er inkl. i pakken. I kan ringe fra kl. 8-23 alle dage - inkl. helligdage (juleaftensdag og nytårsdag lukket).

Vi reagerer proaktivt
(kræver særaftale)

Er et Access Point nede i mere end 30 min. uden at komme online igen, reagerer vi proaktivt og kontakter jer på telefon eller sms. Denne service er praktisk, hvis et Access Point fx kun er tilgængelig for gæster og derfor ikke ville have blevet opdaget af personalet.

Firmware, der altid er opdateret

Alle Access Points bliver løbende opdateret med den nyeste firmware for at øge stabilitet, ydelse og sikkerhed. Når der kommer ny firmware, bliver den først testet af os, før vi sender den ud til jeres Access Points. Vi opdaterer kun firmware uden for jeres åbningstid. Hoteller får en special aftale.

 Garanteret hurtig support
Remote og onsite

Med i pakken får du en garanteret remote responstid på 0-2 timer og er det nødvendigt at få en tekniker på adressen, kan dette garanteres indenfor 0-6 timer (Tilvalg). Responstiden er garanteret alle dage fra kl. 8-23 inkl. helligdage (ex. juleaftensdag og nytårsdag).

Få overblik over din IT

Hele opsætningen bliver dokumenteret og opsat så I selv, hvis I ønsker det, kan se jeres IT i et samlet overblik. I kan med et simpelt login til vores server selv lave ændringer., såsom at skifte password, genstart og lign.

Akut udrykning

Kan der via Remote ikke findes en løsning, skal der en tekniker på stedet. Dette besøg er ikke inkluderet i pakken, men kan garanteres indenfor max. 6 timer.

Servicepakken fås med eller uden 6 timers onsite respons

Kontakt os for pris

BLIV RINGET OP

Tak! Du bliver kontaktet hurtigst muligt. Normalt indenfor 0-4 timer alle hverdage.
Der gik noget galt! Prøv at genopfrisk siden og tjek eventuelt om du har forbindelse til internettet

om os

Fisker IT blev stiftet i 2009, og vi har siden da oparbejdet en stor kundekreds.
Vores team er håndplukket fra øverste hylde i branchen, og vi består af 3 Netværksteknikere, 4 IT-Konsulenter og 2 med ansvar for hardware og installation. Vi gør sammen hverdagen lettere for et hav af mennesker. Vi har en responstid, en viden og et engagement, der gør os unikke i vores branche. Det er sidste gang, du leder efter IT kompetence, hvis du vælger os.
Vi laver primært vores netværksløsninger med Ubiquiti Networks eller Cisco produkter. De vil give jer kompromisløs udholdenhed, sikkerhed og ydelse til fornuftige priser. Vi konfigurerer også på de fleste andre producenters udstyr. Der opsættes efter best practice. Vores installationer er sat op til at blive kontrolleret via vores servere. Det betyder at du som kunde kan få hurtig support og ofte ikke skal afvente en tekniker på adressen.
Vi er klar ved telefonerne alle hverdage fra. kl. 9-17.
Uden for åbningstid er der vagttelefon til kl. 23 alle ugens dage inkl. helligdage.
Kristine, receptionen i Hellerup