Oplev fordelene ved AT VÆLGE en servicepakke

Bemærk at det er et krav for erhverv, fra de fleste sidder nu (GDPR / IT forsikring) at man har en Firewall der holdes opdateret og har et overvåget netværk.

Remote Support

Når Access Points kan styres udefra betyder det, at der ofte ikke skal teknikker på besøg. Fejlfinding, tilretning, genstart og ændring af kodeord etc. kan ske udefra og er inkl. i pakken.

Vi reagerer proaktivt
(kræver særlig aftale)

Er et Access Point nede i mere end 60 min. uden at komme online igen, reagerer vi proaktivt og kontakter jer på telefon eller sms. Denne service er praktisk, hvis et Access Point fx kun er tilgængelig for gæster og derfor ikke ville have blevet opdaget af personalet.

Firmware, der altid er opdateret

Alle Access Points bliver løbende opdateret med den nyeste firmware for at øge stabilitet, ydelse og sikkerhed. Når der kommer ny firmware, bliver den først testet af os, før vi sender den ud til jeres netværksudstyr. Vi opdaterer kun firmware uden for jeres åbningstid. Hoteller får en special aftale.

 Garanteret hurtig support
Remote og onsite

Med i pakken får du en garanteret remote responstid på 0-3 timer (Netværkstekniker) og er det nødvendigt at få en tekniker på adressen, kan dette garanteres indenfor 0-12 timer (kortere kan tilkøbes).

Få overblik over din IT

Hele opsætningen bliver overvåget og dokumenteret så I selv, hvis I ønsker det, kan se jeres IT i et samlet overblik. I kan med et simpelt login til vores server selv lave ændringer., såsom at skifte password, genstart og lign.

Akut udrykning

Kan der via Remote ikke findes en løsning, skal der en tekniker på stedet. Dette besøg kan garanteres indenfor max. 12 timer (kortere kan tilkøbes).

BLIV RINGET OP

Tak! Du bliver kontaktet hurtigst muligt. Normalt indenfor 0-4 timer alle hverdage.
Der gik noget galt! Prøv at genopfrisk siden og tjek eventuelt om du har forbindelse til internettet